Waardering van Opella Thuiszorg Oosterbeek - Oosterbeek op 27 juni 2017 interview

8.3

Ik heb wisselende medewerkers. Maar ik vind dit goed,dan raak ik namelijk niet te veel gewend en gehecht aan één verzorgster. Ze benaderen mij correct. Maar ze zijn natuurlijk niet allemaal hetzelfde. Echter de bereikbaarheid is heel slecht. Voor al mijn vragen en afspraken die ik wil maken, dan zijn ze hier heel slecht in bemand. Verder komt het plaatselijke team de afspraken goed na. Ik kan hier ook afspraken mee maken. Ik had een keer een bloeduitstorting. Hier waren ze heel attent en bezorgd over. Ze hebben mij goede raad hierover gegeven. Vervolgens de dokter ingeschakeld. Ze accepteren ook mijn gebreken, die niet alle dagen gelijk zijn. Vervolgens handelen en verhelpen ze naar vermogen. De organisatie is onderbemand en anticipeert niet op voorziene situaties. Een medewerker gaat bijvoorbeeld op vakantie, dan gebeurt er niks om het aan te vullen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Thuiszorg Oosterbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.