Opella Thuiszorg Veenendaal

Thuiszorg

Nijverheidslaan 3 L 3903 AL Veenendaal
Deze locatie is onderdeel van Opella

Waardering van Opella Thuiszorg Veenendaal - Veenendaal op 6 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers komen op verschillende tijden, maar ik wacht rustig aan. Als ik op tijd op ben, dan is dat wel vervelend voor mijn benen. Ik word elke dag geholpen met het aantrekken van mijn steunkousen. Bij het uittrekken helpt mijn man. Ook word ik elke dag geholpen met het wassen. Ik krijg genoeg aandacht en ik ben er mooi mee geholpen. De medewerkers hebben verstand van zaken. Als ze het niet weten, dan gaan ze bellen. Ook als ze iets zien, dan geven ze het aan of bellen de huisarts. Het team bestaat uit ongeveer 5/6 vaste medewerkers en het zijn allemaal bekenden. Een enkele keer krijg ik een andere medewerker uit een ander team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Thuiszorg Veenendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.