Waardering van Opella Thuiszorg Wageningen - Wageningen op 6 augustus 2018 interview

7.2

Ik zie grote verschillen tussen de zorgverleners. Sommige zijn heel goed, omdat ze perfect met mijn vrouw omgaan en rekening houden met haar lichamelijke conditie. In mijn ogen letten andere medewerkers daar minder op en moet ik hen steeds corrigeren. In de vakantietijd speelt dit naar mijn mening meer, want de vaste verzorgers zijn er dan niet. De wijkverpleegkundige is in deze periode na vijf uur ´s middags niet meer te bereiken. Ik vind dat dat niet kan en dat ik een aanspreekpunt moet hebben. Ook de deskundigheid verschilt in mijn ogen per medewerker. Sommige medewerkers lijken niet precies te weten wat er met mijn vrouw aan de hand is en hoe ze haar moeten behandelen. Sommige medewerkers waarschuwen mij als er iets is, maar andere moeten wij zelf op dingen wijzen. Mijn vrouw heeft ongeveer zes vaste medewerkers. In vakantieperiodes komt er weleens iemand anders. Mijn vrouw heeft er moeite mee dat niet steeds dezelfde medewerkers komen en ook niet altijd op het afgesproken tijdstip. Ik vind dat de invallers zich niet altijd goed inlezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Thuiszorg Wageningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.