Waardering van Opella Thuiszorg Wageningen - Wageningen op 6 augustus 2018 interview

7.8

In mijn ogen komen de medewerkers wanneer het hun uitkomt. Soms sta ik om acht uur op en komen ze pas om tien uur. Ik zou graag willen weten hoe laat ze komen. Een enkeling zegt dat trouwens wel van tevoren. De medewerkers hebben tijd voor me, maar niet meer zoveel als vroeger. Ze gaan prima en respectvol met me om. Ik vergeet soms mijn medicijnen. Ze kijken met me mee hoe ze dat gemakkelijker kunnen maken voor mij. Daaraan merk ik dat ze aandacht aan me besteden. De medewerkers hebben verstand van zaken, want op mijn vragen krijg ik een goed antwoord. Ze zijn alert, want ze hebben een heel goed contact met de huisarts. Dat vind ik erg belangrijk. Ik zou graag een vaste verzorgende willen hebben, want ik vind het moeilijk, dat ik steeds nieuwe gezichten zie. Wel doen ze hun werk allemaal goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Thuiszorg Wageningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.