Waardering van Senna Zorg - 's-Gravenzande op 15 september 2020

• Dementie

Mijn vader mocht vanaf eind 2018 een jaar naar de dagzorg, vanwege dementie en verminderde zelfzorg e.d. Vanaf de kennismaking hadden mijn broer, mijn vader en ik er een goed gevoel bij. Er is een fijne, persoonlijke benadering. Het is er gezellig. Voor m'n vader was het heel fijn meer reuring om zich heen te hebben. Met de mogelijkheid zelf te kiezen wanneer mee te doen en wanneer alleen te luisteren of zich even terug te trekken. M'n vader kwam er ook nog meer 's Gravenzanders tegen. Oud-tuinders, van de voetbal. Dit gaf meteen ingang voor contact. De ruimte binnen en buiten is fijn. Buiten is er ook een kasje en kippetjes. De medewerkers leren de mensen die er komen echt goed kennen. Hierdoor kunnen ze ook goed meedenken in het hulpverleningsproces wanneer er steeds meer zorg nodig is. Wij zijn heel dankbaar dat mijn vader een jaar bij Onderdak mocht komen. Je kan hier een van je ouders of je partner met een gerust hart laten komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Senna Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.