Waardering van Palliaterm, palliatieve zorg - Apeldoorn op 8 juni 2016

9.8

Mijn vader was terminaal en wilde zijn laatste dagen thuis doorbrengen. Hij had 24 uurszorg nodig. Geen van de bekende zorgorganisaties kon of wilde dit bieden. Alleen enkele zorgmomenten per dag en nachtwacht was mogelijk. Palliaterm leverde binnen 12 uur al vaste verpleegkundigen voor een maand, een wondverpleegkundige en wijkverpleegkundige die tevens de indicatie en het zorgplan kon opstellen. Ook wordt het financiële deel direct met de verzekeraar afgehandeld. Wat een geweldig team; mijn moeder werd tevens verzorgd, er werd voor haar gekookt en de begeleiding voor haar was geweldig. Mijn vader had complexe wonden, Deze zijn uitstekend verzorgd en er was veel aandacht voor zijn comfort. Hulde voor dit bureau en het geweldige team. Een extra pluim voor verpleger W. die ondanks de moeilijke omstandigheden zo bekwaam en vol aandacht heeft gehandeld. Veel aandacht voor jouw als persoon. Ook komt de wijkverpleegkundige na enige tijd nog langs om te zien of er nog vragen of zijn of hulp nodig is. Nu weten wij wat "ontzorgen" betekent!

Bent u of werkt u voor Palliaterm, palliatieve zorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.