Pallister, palliatieve / terminale zorg thuis

Thuiszorg

Kannelustweg 1 C 5735 EJ Aarle Rixtel

Waardering van Pallister, palliatieve / terminale zorg thuis - Aarle Rixtel op 5 maart 2018

Herkennen veranderingen

Vast team

Eind december kregen wij het slechte nieuws dat mijn moeder terminaal was. We wilden haar graag naar huis hebben. Het ziekenhuis was sceptisch totdat ze hoorden dat Pallister de zorg kon verlenen. Binnen twee dagen was alles geregeld en was mijn moeder weer thuis. De dames hebben ruim drie weken met heel veel liefde en warmte voor mijn moeder gezorgd. Kijken naar wat mijn moeder nodig had en zoveel mogelijk comfort bieden dat stond voorop. Hun zorg ging naar mijn mening verder dan alleen zorg. Mijn moeder als mens stond centraal. Daarbij hadden ze absoluut ook nog oog voor de kleinkinderen mij als dochter en mijn man. Ook na het overlijden van mijn moeder waren zij er nog met bezoekjes, appjes, warme woorden en aanwezigheid op de uitvaart. Ongekend naar mijn mening! Op deze manier je laatste levensfase ervaren, wens ik iedereen toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pallister, palliatieve / terminale zorg thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.