Waardering van Pallister, palliatieve / terminale zorg thuis - Aarle Rixtel op 3 januari 2018

• Multipel Myeloom

Mijn moeder had 24 uurs zorg nodig vlak voor de kerstdagen. Elke organisatie die zei dat ze geen wachtlijst hadden, konden toch geen mensen leveren en we moesten in januari maar terug komen. Deze 2 ( erg) aardige dames kwamen langs om de ernst van de situatie te bekijken en zijn niet meer weg gegaan, Ze zagen dat de situatie zeer ernstig was, pakte de zorg van ons ( kinderen) over en hebben een noodplan met de huisarts opgesteld.Mijn moeder overleed 7 uur later, in gezelschap van deze 2 dames die lief voor mijn moeder waren en lief voor ons.We zijn erg bij dat ze de laatste uren van mijn moeders leven aan haar zijde stonden en waren erg deskundig. Ook daarna zijn ze bij het wassen van mijn moeder  gebleven en ze zijn ook nog naar de uitvaart gekomen.Ik kan ze van harte aanraden...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pallister, palliatieve / terminale zorg thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.