Waardering van Pieter van Foreest, Specialistisch Team Regio Delft, Pijnacker-Nootdorp, Westland& Midden-Delfland - Naaldwijk op 12 december 2019

• Heupvervanging

Een verbeterpunt is de afgesproken tijd beter in te plannen. In plaats van een afgesproken tijdstip zou er een richttijd afgesproken kunnen zijn, bv ik bezoek u tussen 10.30-11.30h dan is de patient wat meer op haar/zijn gemak en hoeft niet te denken waar blijven ze nu! Ik ben zeer te spreken over de deskundigheid en zelfverzekerdheid van de behandelaars, ze komen erg professioneel over wat de patient zeer op haar/zijn gemak stelt. Ze waren zeer vriendelijk en bereid op elke vraag een bevredigend antwoord te geven of deze op te zoeken bij derden.

Reactie van/namens Thuiszorg Pieter van Foreest, Specialistisch Team Regio Delft, Pijnacker-Nootdorp, Westland& Midden-Delfland - Naaldwijk

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw mooie waardering. Het doet ons goed dat u zeer te spreken bent over de geleverde zorg. Het door u aangegeven aandachtspunt om een richttijd af te spreken is een goede optie waar we extra aandacht aan gaan besteden. Nogmaals hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring/waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Specialistisch Team Regio Delft, Pijnacker-Nootdorp, Westland& Midden-Delfland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.