Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Delft Midden Thuis

Thuiszorg

Cort van der Lindenstraat 245 2613 LC Delft
Deze locatie is onderdeel van Pieter van Foreest, Thuiszorg

Waardering van Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Delft Midden Thuis - Delft op 9 mei 2019

Herkennen veranderingen

Vast team

Het is een superteam. Ze hebben mijn man anderhalf jaar verzorgd. Ze waren erg geduldig en lief voor hem. Ook ik kreeg alle aandacht. De laatste paar dagen van zijn leven hebben ze mij meermaals getroost en alle hulp ingezet die mogelijk was. De inzet van dit team heeft ervoor gezorgd dat hij thuis kon sterven en niet in een verpleeghuis.

Reactie van/namens Thuiszorg Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Delft Midden Thuis - Delft

Het doet ons goed dat u de zorg voor uw man als positief heeft ervaren. We zijn blij en dankbaar dat we tot de laatste dag uw man de gewenste zorg mochten geven. Wij hebben dit met veel plezier gedaan en stellen uw mooie waardering en warme woorden erg op prijs. Dank u wel hiervoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Delft Midden Thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.