Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Midden Delfland Thuis

Thuiszorg

Hofsingel 28 A/B 3155 AL Maasland
Deze locatie is onderdeel van Pieter van Foreest, Thuiszorg

Waardering van Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Midden Delfland Thuis - Maasland op 22 juli 2021

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Hartfalen

Buitengewoon tevreden over de geboden zorg. Dank zij deze zorg in staat om zelfstandig te blijven in eigen huis. Goede communicatie met zoon over eventuele zaken die aangepakt moeten worden. Behandeling met door thuiszorg is met groot respect en heel professioneel. Goede afstemming als er bijzondere wensen zijn.

Reactie van/namens Thuiszorg Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Midden Delfland Thuis - Maasland

We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de geboden zorg en dat we u hebben kunnen helpen om zelfstandig te kunnen blijven wonen in uw eigen huis. Dat is waar ons enthousiaste team zich dagelijks voor inzet. Het doet ons goed om te horen dat we u de juiste zorg, ondersteuning en aandacht hiervoor hebben kunnen bieden. Hartelijk dank voor het plaatsen van uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Midden Delfland Thuis ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.