Waardering van Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Pijnacker Thuis - Pijnacker op 20 december 2016 interview

8.8

Ik kan moeilijk lopen. Ze helpen me 's morgens met wassen en aankleden en 's avonds. Er zijn meer mensen die geholpen willen worden en dan zijn ze soms wel eens laat. Dat kan ik begrijpen. De meeste medewerkers gaan goed met mij om. 's Avonds wil het wel eens een beetje laat worden. Ik vind het wel lekker als ze 's avonds iets eerder kunnen komen. De deskundigheid is wisselend en de behandeling is hartstikke goed. Als ik wat vraag dan luisteren ze daarnaar. Ik had bijvoorbeeld niet in de gaten dat ik een blaasontsteking had. Dat ontdekte mijn contactpersoon. Ze hebben gelijk actie ondernomen bij de dokter. Ik heb wisselende medewerkers. Als ik dan aan de één gewend ben, dan komen ze niet meer. Ik heb liever wat minder wisseling als dat kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Pijnacker Thuis ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.