Waardering van Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Pijnacker Thuis - Pijnacker op 5 januari 2017 interview

7.8
  • Botbreuken

Ik weet vaak niet hoe laat de medewerkers langskomen. Ik zou liever willen dat ik weet hoe laat ongeveer de medewerkers bij mij langskomen. Soms heb ik namelijk gezellig visite thuis en dan komen de medewerkers mij op dat moment verzorgen. Vaak weet ik ook niet welke medewerker langskomt. Maar dit is gelukkig niet mijn grootste knelpunt. Daarnaast heb ik twee vaste medewerkers waar ik altijd terecht bij kan, wanneer er iets aan de hand is. Dit vind ik heel prettig. Ook vind ik iedere medewerker even aardig en prettig met mij omgaan. Er wordt namelijk altijd aan mij gevraagd of de medewerker nog iets kan doen of betekenen. Hierdoor merk ik dat er nooit iets teveel is voor de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Pijnacker Thuis ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.