Waardering van Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Pijnacker Thuis - Pijnacker op 20 december 2016 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik wist nooit precies op welke tijd ze zouden komen, maar dat vond ik prima. De omgang met de medewerkers is verschillend, met de een lig ik beter dan met de ander. Ik heb overigens met niemand problemen. Ze zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Ik heb een wond aan mijn been gehad en ze gaven dat enorm veel aandacht. Ze hebben dat goed verzorgd en op het moment dat het niet beter ging hebben ze mij naar het ziekenhuis gestuurd. Ze hebben ook mijn suiker gecontroleerd omdat die wond niet goed genas. Ze probeerde mij elke dag met de rollator te laten lopen. Ze hadden goede aandacht voor mij. De wond verzorgende waren vaak dezelfde en de andere verzorgers waren wisselend. Op den duur kende ik ze wel allemaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team Pijnacker Thuis ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.