Waardering van Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team ’s-Gravenzande Thuis - 's-Gravenzande op 20 december 2016 interview

• Hart- en vaatziekten

Ik ben een paar jaar terug heel ziek uit het ziekenhuis gekomen en daar heb ik hulp voor nodig. Ze komen me nu nog een paar keer in de week wassen. Afspraken kan ik mee overleggen. Er komt wel eens een noodgeval tussen en dan wordt er altijd gelijk gebeld. De medewerkers vragen altijd hoe het met me is en zijn altijd betrokken. Ze denken met me mee. Ze zijn zeer alert op mijn gezondheid. Bijvoorbeeld met andere medicijnen, één van de verzorgsters is er achteraan gegaan om de juiste medicijnen te krijgen. Ik heb een vaste groep met wisselende medewerkers. Die leer je wel kennen in een paar jaar tijd. Dat vind ik leuk en gezellig. Daar ben ik positief over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team ’s-Gravenzande Thuis ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.