Waardering van Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team ’s-Gravenzande Thuis - 's-Gravenzande op 20 december 2016 interview

8.7

Ik ben voor een paar jaar terug gevallen en daardoor een stuk minder onafhankelijk geworden. Ik word 's morgens geholpen met douchen en aankleden. Ik heb een vrij vast team. We kennen elkaar wederzijds goed en dan klikt dat gewoon. We hebben een vroegere tijd afgesproken zodat ik nog wat aan mijn dag heb. Ik vind dat super want ik ben niet zo van het stilzitten. Zo kan ik dingen ondernemen. Ik kan zo makkelijk over mijn tijd beschikken. Ik help af en toe met het aanvullen van sommige dingen die gebeuren moeten en dat wordt goed opgepakt. Ik ben blij dat zij er voor mij zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Thuiszorg, Team ’s-Gravenzande Thuis ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.