Waardering van PlusZorg - Gouda op 20 januari 2017 interview

8.3
  • Dementie

De organisatie voorziet in de behoefte van mijn vader. Mijn moeder is dementerend en kan niet alleen blijven. De zorgverleenster blijft bij mijn moeder en activeert haar. Als ik bel is er gelijk iemand. Mijn contactpersoon is altijd bereikbaar en ik heb ook contact met de zorgverleenster, telefonisch of via de mail. Ik vind het prima dat steeds dezelfde medewerkster komt. Ze sluit aan op wat mijn moeder kan en wil. Het contact tussen de vorige medewerkster en mijn moeder verliep niet goed, het klikte gewoon niet. Maar met de huidige medewerkster loopt het goed. De snelheid van wisseling van medewerker waardeer ik zeer. De instelling nam het gesprek met de eerste hulpverlener over, zodat ik dat zelf niet hoefde te doen. Dat vond ik prettig. Soms mis ik bij medewerkers specialistische kennis over dementie. Op veranderingen wordt goed gereageerd, als er iets is met het gehoorapparaat van mijn moeder wordt dat gelijk opgepakt.

Bent u of werkt u voor PlusZorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.