Waardering van PlusZorg - Gouda op 1 mei 2017

5.2
  • Dementie

Helaas zijn de ervaringen met Pluszorg niet geweest zoals gewenst. Bij mijn vader zijn er veel verschillende zusters geweest.Op zich vriendelijke dames maar het waren er veel, te veel.Kundig, zeker en zij kunnen er ook niets aan doen.Ze hebben allemaal op hun eigen manier hun best gedaan.Het sloeg alles toen wij vijf dagen op rij vijf verschillende zusters hadden.Mijn vader heeft Alzheimer en heeft juist de behoefte aan vaste gezichten die hem kennen en weten hoe zij met hem om moeten gaan.Ik had verwacht dat dat er meer gevoel zou zijn bij het welbevinden van mijn vader maar het blijft voor hun een zakelijke aangelegenheid.Het gaat Pluszorg alleen om het rooster rond te krijgen en wie er komen maakt hen schijnbaar niet uit.Ik ben teleurgesteld.

Reactie van/namens Thuiszorg PlusZorg - Gouda

geplaatst op 8 mei 2017

Bedankt voor uw feedback. Dat uw ervaring met ons niet geweest is zoals gewenst vinden wij jammer te horen. Ook betreuren wij dat wij bij u de indruk hebben gewekt, in uw bewoording, alleen voor het rooster te willen gaan. Dit is namelijk niet waar wij voor staan als organisatie. Mogelijk kunnen wij hierover met u in contact komen?

Bent u of werkt u voor PlusZorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.