Waardering van PlusZorg - Gouda op 30 januari 2017 interview

8.8
  • Dementie

Mijn vader krijgt één vaste persoon en daardoor kan ik weg. Mijn vader is op haar gesteld en hij voelt zich thuis bij haar. Het voelt voor hem niet vreemd. Ze past in onze levenssfeer. Wij ontmoeten elkaar aan het begin en aan het einde van de dag en dan geeft ze door hoe de dag was en waar mijn vader mee bezig is geweest. Ik krijg zo een goed beeld van hoe het gegaan is. Ik voel dat ik met mijn verhaal bij haar terecht kan en dan probeert ze met aandacht ook mee te denken. Het contact met het kantoor, daarvan is het lijntje heel kort. Het contact loopt heel makkelijk en ze reageren heel snel op een vraag of verzoek. Ik vind het fijn dat ik vrij ben om te zeggen dat ze een uurtje korter of later kan komen. Ik zit zo niet vast aan hun tijden, ze doen daar helemaal niet moeilijk over. Fijn dat ik die vrijheid heb.

Bent u of werkt u voor PlusZorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.