Waardering van PlusZorg, locatie Gouda - Gouda op 13 december 2019 interview

8.7

Mijn zoontje krijgt via Pluszorg 2 keer per week begeleiding op school bij het overblijven. De slokdarm van mijn zoontje functioneert niet goed waardoor het eten vast kan komen te zitten. Het is daarom belangrijk dat er altijd een op een iemand bij hem is, om in de gaten te houden dat hij rustig eet en kauwt maar ook iemand die direct kan handelen als het misgaat. De verzorgster van mijn zoontje vind ik echt top, zij is voor mij goud waard. Ze stuurt mij altijd een berichtje hoe het is gegaan, erg fijn. Wat ik ook erg waardeer is dat Pluszorg meedenkt. De verzorgster heeft eerst kennis gemaakt met mijn zoontje. Het is belangrijk voor mij om te zien hoe hij reageert op iemand zodat hij zich op zijn gemak voelt en zich niet groter voordoet dan hij is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PlusZorg, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.