Waardering van PlusZorg - Gouda op 13 maart 2017

5.7
  • Dementie

Onze tante heeft nachtzorg gekregen van PlusZorg. Onze thuiszorgorganisatie Vierstoom had hen ingehuurd. Wij hadden het als familie beter helemaal zelf kunnen doen. Er waren veel verschillende gezichten in de nachtzorg, totaal niet wat wij gewend waren van de thuiszorg overdag. Daarbij hadden de nachtzorgzusters -ja, allemaal- een niet pro-actieve houding. Mijn tante even goed in bed leggen of een slokje water geven was er niet bij. Wij hadden er geen gerust gevoel bij. Eigenlijk zou de nachtzorg moeten ontlasten maar het heeft ons alleen maar stress opgeleverd. Het blijft natuurlijk mensenwerk en wellicht hebben wij het niet getroffen maar het is wel tekenend dat dit onze ervaring is bij alle zusters.

Reactie van/namens Thuiszorg PlusZorg - Gouda

geplaatst op 17 maart 2017

Wij betreuren dat u de nachtzorg voor uw tante zo heeft ervaren en dat het u en uw naasten bovendien stress op heeft geleverd in deze laatste fase. Wij herkennen PlusZorg en onze medewerkers hier niet direct in, schrikken hiervan en nemen dit uiterst serieus. Graag komen wij in contact met u hierover.

Bent u of werkt u voor PlusZorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.