Waardering van PlusZorg - Gouda op 10 maart 2017 interview

9.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Vanaf het begin al bij het intakegesprek heeft onze contactpersoon gekeken naar onze wensen en naar onze thuissituatie. Hierdoor is toen de juiste medewerkster uitgekozen, die mijn moeder thans begeleidt en verzorgt. Dit is in de praktijk een juiste match gebleken door de uitstekende verzorging, die zij mijn moeder biedt. Zij lijkt heel erg op mij. Het lijkt net alsof mijn moeder er nu een nieuwe dochter bij heeft gekregen. Zij gaat op een hele rustige wijze met mijn moeder om en doet leuke dingen met haar. Daarnaast voert zij hele goede gesprekken met mijn moeder, wat mijn moeder als heel prettig ervaart. Dat is alleen maar positief. Als ik bij mijn moeder thuiskom is mijn zij heel opgewekt. Ik merk dan dat zij dankzij de medewerkster van PlusZorg een hele leuke dag heeft gehad. Als ik naar mijn moeder en naar haar situatie kijk, zie ik alleen maar vorderingen. Toen er een keer iets onverwachts gebeurde in onze familie, kreeg ik hele goede tips hoe ik in deze moeilijke situatie het beste met mijn moeder om kon gaan. Ik vond dat toen, juist in deze situatie, heel erg fijn. Ik merk tegenwoordig dan ook dat mijn moeders situatie stabiel blijft en zij momenteel enorm geniet van de wijze waarop zij deze verzorging krijgt. Er wordt ook een dossier bijgehouden, dus ik kan altijd inzien hoe het met de zorg van mijn moeder is gegaan. Als het nodig is, kan ik in goed overleg met PlusZorg de zorg voor mijn moeder bijstellen. Ik ervaar dit dan ook als heel prettig, want ik kan dan op het juiste moment inspelen op de behoeftes van mijn moeder. Ik ben blij dat dit onderzoek er is, zodat ik mijn mening kan geven. Want ik ben als mantelzorger heel tevreden over PlusZorg en ik ben blij dat ik mijn mening nu tijdens dit onderzoek kwijt kan. Ik zal PlusZorg dan ook zeker bij anderen aanbevelen.

Bent u of werkt u voor PlusZorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.