Waardering van PlusZorg - Gouda op 28 januari 2017 interview

8.5

We hebben in het begin afgesproken, dat ze op een bepaalde tijd komen. Dit zijn standaard afspraken. Vervolgens wordt dit dan nagekomen. De bereikbaarheid is ook prima door middel van whatapp, e-mail of telefoon. Als ik een keer wil wisselen, dan wordt daar heel positief op gereageerd. Het is dan mogelijk om te ruilen met de tijden. Ze benaderen mijn moeder heel vriendelijk. Na twee dagen ging het al op vriendinnenbasis. Ze tutoyeerden elkaar. Mijn moeder heeft last van een stoornis. De medewerker vangt dat goed op. Zij gaat hier op een goede en vriendelijke manier mee om. Ze heeft ook genoeg aandacht voor de gezondheid van mijn moeder. Bijvoorbeeld of ze wel genoeg eet of drinkt. Om te beginnen heeft mijn moeder iedere dag bezoek, waarmee ze een gesprek kan hebben, een spelletje kan doen en samen kan eten. Ze heeft nu daadwerkelijk gezelschap in plaats van een telefoontje. Door de attentiepunten die ze met mij bespreekt, kan ik uit opmaken dat ze deskundig is. Zij weet meer dan ik. Ze doet dit namelijk al een aantal jaren. Ik kan dit duidelijk merken. Zij coacht mij bij wijze van spreken. Ook gaat ze naar de kapper met mijn moeder. We zijn samen met de arts tot de conclusie gekomen, dat mijn moeder de rollator moet gaan gebruiken. Ze deden ook aan gezichtsverzorging. Dat ging op een bepaalde manier, maar dit heeft zij ook aangepast. Als er een gelegenheid is, waar mijn moeder naartoe gaat. Mijn moeder wordt dan door de medewerker gecorrigeerd aan haar uiterlijk qua kleding. Mijn moeder heeft een vast team. Dit hebben we ook met ze afgesproken. Dit is namelijk voor het gemak van mijn moeder. Mijn moeder is niet gemakkelijk in de omgang met iedereen. Ze heeft wel haar voorkeuren.

Bent u of werkt u voor PlusZorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.