Waardering van PlusZorg - Gouda op 6 maart 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

We hebben nu de afspraak gemaakt dat er iemand vier keer in de week bij mijn moeder komt en dat wordt ook nagekomen. Mocht er door ziekte iemand niet kunnen, nemen ze hierover contact op met mij, dat ze het op een andere manier op gaan lossen en of ik er dan bezwaar tegen heb als er iemand anders zou komen. Ze hebben hele vriendelijke mensen in dienst en dat scheelt echt enorm. Ze hebben heel veel geduld en proberen op de situatie in te spelen. Ik heb heel veel bewondering voor de vrouwen dat ze dit doen. Ze proberen echt alles voor mijn moeder te doen, alleen laat mijn moeder het gewoon niet toe. Ik krijg ook iedere week een rapport over wat ze opgevallen is, dat houden ze keurig netjes bij en daar ben ik heel content over. Mijn moeder krijgt over het algemeen vaste medewerkers, dat vindt zij heel fijn en wij ook. Er zijn twee vaste medewerkers die in de week komen, ze vullen elkaar aan en houden elkaar op de hoogte. Ik vind het fijn dat ze iedere middag komen, als er iets lichamelijks is wordt dit gerapporteerd en wordt dit ook gezien. Het ontlast mijn zus en mij ook, want wij werken allebei. Het is geruststellend dat ze door hen in de gaten gehouden wordt. Dit scheelt een heel stuk ter voorkoming van de eenzaamheid.

Bent u of werkt u voor PlusZorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.