Waardering van PlusZorg - Gouda op 20 januari 2017 interview

7.8
  • Dementie

Ze komen alles na, wat ik met ze afspreek. Ze geven heel veel aandacht aan mijn moeder. Ze gaan goed met haar om. Ze benaderen haar met respect. Ze laten haar in haar waarde, waardoor zij het gevoel heeft dat ze verzorgd wordt door goede vriendinnen. Maar het zijn verzorgers. Het heeft zeker invloed op haar kwaliteit van leven. Ik merk dat ze een betere structuur heeft voor haar dag. Ik vind dat beter voor haar. Haar persoonlijke verzorging is hierdoor ook beter. Over het algemeen hebben ze verstand van zaken. Ik heb ze ook gekozen vanwege hun kennis ten aanzien van dementie. Maar ik merk, dat de medewerkers nogal wisselen. Ze proberen heel erg hun best hun medewerkers te informeren en te adviseren, zodat mijn moeder de beste zorg krijgt. Er wordt veel teruggekoppeld naar mij. Zij zien veranderingen en ik ook. Dit ligt dan ook wel op één lijn. Ik heb wel de indruk, dat ze het in de gaten hebben. Vervolgens passen die zorg daar ook op aan. Als ze echt een verandering zien, dan koppelen ze dat terug naar mij. Ze had bijvoorbeeld geen zin om een activiteit te ondernemen. Ze hebben dit bij mij aangezwengeld. Ze denken met mij mee vanuit hun expertise over de vraagstuk die er ligt. Het is een vast team. Alle mensen die daarin zitten, die zijn met mij besproken. Op het moment als er wat is, dan word ik hier altijd over ingelicht. Vervolgens wordt er met mij overlegd over wie de taken over kan nemen.

Bent u of werkt u voor PlusZorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.