Waardering van PlusZorg - Gouda op 8 maart 2017 interview

7.7

Ze komen altijd op tijd. Dit gaat altijd goed. Als ik het over bepaalde zaken heb, dan luisteren ze altijd. Ieder mens is natuurlijk verschillend. In het begin moest ik aan de medewerkers wennen. Je moet namelijk eerst aan elkaar wennen. Nu gaat het goed. De één heeft iets meer verstand van mijn aandoening, dan de ander. Vervolgens heb ik ze informatieboeken gegeven over mijn aandoening, zodat ze dit konden lezen. Ze zijn wel meelevend en luisteren heel goed. Maar ik heb heel veel moeite met uit bed komen. Hier helpen ze mij ook bij. De medewerker houdt mij in de gaten. Ze heeft bijvoorbeeld alles goed opgevangen, nadat ik niet zo een goede nachtrust had gehad. Ik heb vaste medewerkers. Ik vind dit hartstikke goed. Voor mijn hoofd is het moeilijk om elke keer iemand anders te hebben. Ik leer ook iemand kennen, zodat ik er aan gewend raak.

Bent u of werkt u voor PlusZorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.