Waardering van PrivaZorg Maas en Heide - Schinnen op 20 november 2018

Zeer goede en fijne zorgaanbieder. Mijn ouders ontvangen al enkele jaren zorg van PrivaZorg en zijn daar erg tevreden over. Het is natuurlijk nooit fijn als je afhankelijk wordt van anderen. Door de goede inzet van zorg ervaren ze hierbij gelukkig veel ondersteuning. Beide ouders worden respectvol bejegend, ze krijgen zorg van een klein team en er is voldoende aandacht voor wat er op dat moment speelt. Als onverhoopt het tijdstip van de zorg verandert, krijgen ze altijd een berichtje. De medewerkers zijn deskundig en signaleren tijdig veranderingen. Ik kan PrivaZorg zeker aanbevelen.

Reactie van/namens Thuiszorg PrivaZorg Maas en Heide - Schinnen

Hartelijk dank voor uw reactie en uw uitstekende waardering. Hier zijn we erg blij mee, omdat wij streven naar respectvolle, professionele, goed georganiseerde zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PrivaZorg Maas en Heide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.