Waardering van R.K. Zorgcentrum Roomburgh - Sector Thuiszorg - Leiden op 21 augustus 2017

8.7

Mijn oma wordt door de thuiszorg van Roomburgh uitstekend verzorgd. De verzorgenden zijn betrokken en deskundig. Ze houden haar goed in de gaten, verlenen haar op de juiste manier de zorg en bieden een luisterend oor. Ze zijn alert op veranderingen en spelen hier altijd vlot op in. Erg fijn vind ik het dat wij als familie in haar dossier mee kunnen lezen, zodat we altijd in de gaten kunnen houden of er nog veranderingen in haar gezondheidssituatie/ zorg zijn die wij als familie niet opmerken. Ook merken wij dat zij soms meer open staat voor tips van de professional dan die van ons.Mijn oma is zelf ook heel tevreden over alle 'meisjes' want ze zijn allemaal zo aardig en zo lief! Echt een enorm verschil met de thuiszorg voor mijn schoonmoeder in een andere regio waarmee ik te maken gehad heb!

Bent u of werkt u voor R.K. Zorgcentrum Roomburgh - Sector Thuiszorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.