Waardering van Riederborgh Thuiszorg - Ridderkerk op 1 november 2018 interview

  • 9
  • 9
  • 9
  • 9
  • 8
  • 9

Gemiddeld cijfer

8.8

Toelichting

Als we echt een afspraak maken dat ik eerder of later geholpen wil worden, dan is het altijd voor elkaar. Verder moet ik iedere dag afwachten hoe laat ze komen. Ik zou het fijn vinden als er een geregelde tijd afgesproken kan worden. Ze komen mijn kousen aantrekken en ogen druppelen. Ik heb niks dan lof voor onze eigen medewerkers, er komt weleens een uitzendkracht die ik weleens onhandig vind. De ene medewerker doet het beter dan de ander vind ik. Ze letten goed op mij en als het echt nodig is, dan zijn ze er voor me. De meisjes lopen zich wezenloos, omdat zoals overal in de zorg ook hier te weinig personeel is. Ze proberen het wel zo goed en zo snel mogelijk te doen.

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland