Waardering van Riederborgh Thuiszorg - Ridderkerk op 1 november 2018 interview

7.7

De afspraak is dat de medewerkers tussen negen en tien uur 's morgens komen. Het is echter een enkele keer gebeurd dat ze er pas tegen elf uur waren. Dat vind ik aan de late kant, maar daar heb ik wel begrip voor. Ik ben al blij dat ze komen, want ik vind het fijn dat ik mijn verhaal bij hen kwijt kan. De medewerkers zijn ontzettend aardig en meelevend. In mijn ogen zijn er verschillen qua deskundigheid en hebben de oudere medewerkers meer verstand van zaken dan de jongere. Ik vind de medewerkers alert, want ze vragen van tijd tot tijd of ik mijn medicijnen heb ingenomen. De laatste tijd varieert het aantal medewerkers. Dat vind ik minder leuk, want ik vind het prettig om een bekend gezicht te zien. Ik ben zeer tevreden over Riederborgh Thuiszorg en over de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.