Waardering van Riederborgh Thuiszorg - Ridderkerk op 1 november 2018 interview

8.7

De afspraken over de tijden kunnen nog weleens moeizaam verlopen. Ik heb aangegeven dat ik in de avond rond zeven uur geholpen wil worden, maar het is al eens gebeurd dat ik pas om acht uur aan de beurt ben. Ik heb daar wel begrip voor, want ze hebben weleens alarmdienst tussendoor en dat vind ik een slechte combinatie. Ze moeten komen dan later. De meeste medewerkers behandelen mij met aandacht, een uitzondering daargelaten. De meeste medewerkers weten ze wat ze moeten, met uitzendkrachten is het wat lastiger. Ze komen me helpen met mijn medicijnen geven, ze moeten mijn bloeddruk en mijn gewicht in de gaten houden, dit wordt volgens mij weleens vergeten, terwijl het wel heel belangrijk is. Dit geldt overigens niet voor alle medewerkers. Ik zou het fijn vinden als de voor mij bekende medewerkers wat vaker zouden komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.