Waardering van Riederborgh Thuiszorg - Ridderkerk op 1 november 2018 interview

9.3

De eigen medewerkers gaan goed met mij om, maar bij de ingehuurde medewerkers laat het nog wel eens te wensen over. Als er iets is kan ik dat aangeven en wordt er gezorgd dat er aanpassingen in de zorg komen. De medewerkers leven met mij mee en zijn er voor mij. Ze maken tijd voor een praatje als ik dat nodig heb. De vaste verzorgers vind ik deskundig. Er zijn ook medewerkers die dat niet zijn en die bijvoorbeeld geen pleisters mogen plakken. Dat wordt wel onmiddellijk opgelost. Ze letten heel erg goed op of er iets verandert in mijn gezondheid. Over het algemeen heb ik vaste mensen die mij komen helpen. Er is weinig verloop onder de medewerkers. Het is een niet al te grote instelling met een christelijke achtergrond. Daar wordt niet over gesproken, maar ik vind dat je dat terug ziet in de mentaliteit van de medewerkers. Ze zijn er echt voor de mensen. Ik ben heel blij dat ik bij ze terecht kon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.