Waardering van Riederborgh Thuiszorg - Ridderkerk op 1 november 2018 interview

  • 8
  • 8
  • 9
  • 9
  • 8
  • 7

Gemiddeld cijfer

8.2

Toelichting

Het maken van afspraken liep uitstekend. Ze waren goed bereikbaar en er werd rekening gehouden met mijn mogelijkheden, bijvoorbeeld voor wat betreft het tijdstip waarop ze kwamen. Het aantal medewerkers was beperkt. Er werd veel moeite gedaan om steeds dezelfde medewerkers te laten komen. Dat lukte niet altijd, maar ze waren er wel heel erg aanspreekbaar op. Men deed veel moeite als ik vragen had. Er was niet alleen aandacht voor mijn medische situatie, maar ook voor mijn mentale situatie. Ik zou dat omschrijven als aandacht voor de persoon en niet alleen voor de fysieke problemen. Ik vind dat ze het heel goed hebben gedaan. Het was boven verwachting.

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland