Riederborgh Thuiszorg

Thuiszorg

Boksdoornstraat 2 2982 BC Ridderkerk
Deze locatie is onderdeel van Riederborgh

Waardering van Riederborgh Thuiszorg - Ridderkerk op 12 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Het zijn allemaal nette dames die hier komen. De ene is wat korter in de gesprekken dan de ander. Ik vind het prettig om een praatje te kunnen maken en daar ben ik uitermate tevreden over. De medicijnen die ik moet gebruiken, leggen ze de avond van te voren al klaar, daar zijn ze attent in en zo maken ze het makkelijk voor mij. Ze kijken naar wat ik nodig heb. Ze houden goed in de gaten hoe het met de medicijnen gaat. Ze houden in een boek bij hoe het met mij gaat, zodat de andere collega terug kan lezen hoe het gaat. Op zo'n manier hoef ik het niet te zeggen, maar staat het voor ze beschreven. Zij bellen zelf naar de apotheek als de medicijnen op zijn. Het is prettig en geweldig dat ze dit voor mij doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.