Waardering van Rivas Zorggroep Wijkverpleging Alblasserdam - Alblasserdam op 2 augustus 2018

  • 1
  • 3
  • 2
  • 2
  • 1
  • 1

Gemiddeld cijfer

1.7
  • Hart- en vaatziekten

Toelichting

Zonder enige vorm van overleg worden de zorguren verminderd, terwijl deze wel volledig worden doorberekend aan de zorgverzekeraar. Men weigert specificaties van de facturen te verstrekken. Sommige medewerksters laten de hulpvrager boven alleen in de doucheruimte om beneden alvast de administratie te gaan doen. Gezien het hoge valrisico is dit onverantwoordelijk en onacceptabel. Rivas reageert niet op klachten - zowel niet rechtstreeks als via Klachtenkompas van de Consumentenbond. Uiteraard zijn er ook goede medewerksters, die tot volle tevredenheid hun werkzaamheden verrichten, maar er is duidelijk een probleem in het management van deze organisatie. Erg triest in een periode, waarin ouderen steeds langer thuis moeten blijven wonen. Halfjaarlijkse evaluatie wordt niet samen met de cliënt ingevuld, maar door een medewerkster op kantoor, waardoor ook de handtekening van de cliënt en/of vertegenwoordiger ontbreekt.

4 personen vinden dit een nuttige waardering.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

Reactie van/namens Thuiszorg Rivas Zorggroep Wijkverpleging Alblasserdam - Alblasserdam

Helaas heeft u aangegeven niet in gesprek te willen over uw beoordeling en feedback. We werken graag aan het verbeteren van de zorg. Daarom heeft de redactie van Zorgkaart Nederland op verzoek van Rivas contact met u opgenomen. Het is voor Rivas nu helaas niet mogelijk om concreet met uw feedback aan de slag te gaan.

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rivas Zorggroep Wijkverpleging Alblasserdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland