Waardering van RST Zorgverleners, Verpleging Nunspeet - Barneveld op 30 november 2020

9.9

Een weduwnaar zonder kinderen is zeer liefdevol ruim 3 jaren door de RST zeer vakkundig en liefdevol verzorgd. Hij heeft nooit iets benoemd naar ons als familie over wat er niet goed zou gaan. Als er dingen gemeld moesten worden naar de familie toe werden we gelijk op een erg fijne manier in kennis gesteld. Over bestellingen of andere deskundigen die ingeschakeld moesten worden bv. Kortom een erg prettige samen werking met deze thuisorganisatie, ook toen er op het laatst van zijn leven plotseling extra zorg overdag en snacht moest komen was dit met een uurtje geregeld.`Ook voor vragen over andere vrijwilligers die ingezet zouden kunnen worden dachten ze mee en gaven ons telefoonnummers door van hen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor RST Zorgverleners, Verpleging Nunspeet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.