Waardering van Oktober Thuiszorg Bergeijk en Eersel - Bergeijk op 10 januari 2017 interview

7.3
  • COPD

De medewerkers behandelen mij met voorkomendheid. Ik heb deze zorg nodig maar ik vind het vervelend dat ik het nodig heb. Zij komen nog wel eens op tijden die zij zelf invullen maar dat komt wel eens onverwachts, daar probeer ik begrip voor te hebben. Zij weten dat ik hier alleen leef, het is een vrij luxe omgeving en het moet schoon gehouden worden en ze weten dat ik het zelf niet meer kan. Eens in de drie maanden komt er een teamleider voor een gesprek om te kijken of de afspraken nog passen. Die neemt het rapportageboek mee en dan wordt de bladzijde met afspraken aangepast. Over het algemeen komen er vaste verschillende medewerkers en ik pas mij daarop aan, het is nou eenmaal zo.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Bergeijk en Eersel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.