Waardering van Oktober Thuiszorg Bergeijk en Eersel - Bergeijk op 9 januari 2017 interview

7.2
  • Staar

De tijden variëren wel eens wanneer de medewerkers langskomen, maar ik kan hier redelijk goed mee overweg. Wel is het iets minder prettig, wanneer je niet weet hoe laat de medewerkers langskomen. Verder vind ik dat de medewerkers enorm op mij letten. Zij adviseren mij wel eens om langs de dokter te gaan, maar checken dan achteraf of ik ook ben langs geweest. Ik snap dat zij dit met de beste bedoelingen doen, maar ik vind het wel iets te ver gaan. Wel vind ik dat de medewerkers mij altijd correct behandelen. Dit wordt namelijk op een rustige en aandachtige manier gedaan. Verder wisselt het in de medewerkers maar doorgaans kan ik hier goed mee leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Bergeijk en Eersel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.