Waardering van Oktober Thuiszorg Bergeijk en Eersel - Bergeijk op 9 januari 2017 interview

Mantelzorger: Ik heb ze een paar keer midden in de nacht nodig gehad. Ze stonden binnen een mum van tijd bij zijn bed. Ze nemen alle tijd om een arts te bellen. Ze gaan niet weg, voordat alles weer rustig en in orde is. De afspraken worden gewoon nagekomen. Ze gaan zo leuk met meneer om. Heel serieus als het serieus moet. Maar er wordt ook veel afgelachen. Mocht het toevallig niet lukken, dan bellen ze een collega, het ziekenhuis of een arts. Ik hoef mij daar geen zorgen over te maken. Als ze binnenkomen, dan hebben ze het boek voor zich. Ze vragen het mij nog. Stel dat de katheter niet door is gelopen, dan geef ik dat meteen door. Ze gaan meteen kijken naar wat er aan de hand is. Het is één vast team. De medewerkers zijn bekend. Hij raakt hier meer vertrouwd mee. Hij durft dan meer te vragen. Hij kent hun manier van werken en doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Bergeijk en Eersel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.