Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel

Thuiszorg

Rondweg 25 5531 AJ Bladel
Deze locatie is onderdeel van Oktober

84 resultaten voor je selectie:

13 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Deze thuiszorgmedewerkers waren laat in de avond onze redders in nood! Fijn dat je op hun kunt rekenen wanneer nodig, daar kunnen andere instantie nog wat van leren

7.9
6 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn tevreden over de zorg die onze vader van Oktober heeft gekregen. Vooral in de terminale fase hebben we veel zorg mogen ondervinden van dezelfde personen die we goed bereikbaar waren en zeer...

7.7
17 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg verloopt eigenlijk gewoon goed. Ik ben blij dat de zorgverleners bij mij over de vloer komen, soms zijn zij de enigen die ik op een dag zie. Ik kan mijn verhaal goed kwijt bij de...

15 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Professioneel, zorgzaam, communicatief, aandacht ook voor de mantelzorger.

9.6
5 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Hebben mij vanaf dag een t/m heden perfect geholpen

8.8

7.1
24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: over de zorgverleners.

8.4
24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: de regering sleutelt te veel. zorgverlening wel goed. Ik ben tevreden over: over de komst van de zusters. ze komen keurig netjes over.

8.7
24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: de vakantiehulpen. Ik ben tevreden over: het is goed over het algemeen.

8.9
24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: niks. Ik ben tevreden over: de zorgverleners nemen de tijd voor je en zijn er altijd op tijd.

8.4
24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: de jonge mensen moeten nog wel veel leren in tegenstelling tot de 'oudere' krachten. Ik ben tevreden over: de aandacht die ze geven.

8.3
24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: meer mensen die er komen werken, maar dat is een probleem. toch wordt het altijd goed ingevuld. af en toe passen en meten maar het wordt altijd gedaan. Ik ben tevreden over: de...

8.2
24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: het gaat allemaal goed. Ik ben tevreden over: de zorgverleners doen hun werk goed.

7.4
24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: niks want de zorgverleners doen wat ze kunnen. Ik ben tevreden over: over alles.

24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: de deskundigheid bij een bepaald persoon. Ik ben tevreden over: over alles in het algemeen.

8.1
24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: over de aandacht die ze geven en ze proberen zich steeds te verbeteren.

7.4
24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: als je geen zorg krijgt en je dit wel moet betalen. dit vindt meneer slecht. Ik ben tevreden over: over hoe ze me behandelen.

7.2