Waardering van Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel - Bladel op 9 januari 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als ik deze hulp niet zou krijgen dan zou ik mij eenzaam en ongelukkig voelen. Ook al komen ze niet lang bij mij, ik heb even afleiding. De medewerkers zijn lief en meelevend, geven mij troost in moeilijke tijden en mopperen nooit, ondanks dat ze heel hard moeten werken hebben ze tijd voor een grapje en willen eventueel iets extra's voor mij doen. Het gaat er hier nog heel dorps toe, we kennen elkaar. Ook houden ze mij goed in de gaten, ze zijn alert, geven bijvoorbeeld aan dat mijn medicijnen opraken of dat ik de dokter moet bellen, ze zien ook dat ik er bijvoorbeeld pips uitzie. Wel is het zo dat de ene medewerker wat vakkundiger is dan de andere, de een ziet eerder dat er iets aan de hand is dan de andere. Ik heb een groep van 15 mensen om mij heen en dat vind ik wel erg veel, wat mij betreft mag de groep om mij heen, wel kleiner.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.