Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel

Thuiszorg

Rondweg 25 5531 AJ Bladel
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel - Bladel op 9 januari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Als ik naar het ziekenhuis moet, dan laat ik het weten. Ze komen vervolgens vroeger. Ze komen meestal op tijd. Maar als ze echt later komen, dan laten ze dat van tevoren weten. Ze komen mijn man alleen wassen en douchen. Dit verloopt allemaal goed. Ze hebben een map. Ze kijken even in de map. Veranderingen in zijn gezondheid worden in de map opgeschreven. Als mijn man tijdens het douchen opstaat, dan houden ze hem goed vast. Zo kan hij niet vallen. Ze wisselen wel regelmatig. Ik vind dat niet erg. Mijn man vindt het allemaal leuke zusters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.