Waardering van Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel - Bladel op 9 januari 2017 interview

Hulp bij het douchen, insuline spuiten en hulp bij het aan- en uittrekken van steunkousen zijn de items waar ik de zorg voor nodig heb. Ik vind de zorg goed aansluiten bij mijn wensen. In het algemeen krijg ik zorg van twee vaste medewerkers. Op deze manier weet ik wie mij verzorgt en ik weet dat de zorg goed is. Meestal zijn ze keurig op tijd en als er iets tussen komt is het incidenteel wel eens wat later. Verder vind ik het gemakkelijk om tijdstippen te wijzigen. De medewerkers geven me advies en luisteren naar mij. Dat is prettig. Bij het spuiten van insuline letten de medewerkers heel goed op dat dit op de juiste manier gebeurt. Ik zie dat ze deskundig en alert zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.