Waardering van Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel - Bladel op 9 januari 2017 interview

8.3

Ik heb veel verplichtingen. In het begin heb ik hier moeilijkheden mee gehad, maar hier zijn we uitgekomen. Ik wil bijvoorbeeld op een bepaalde tijd gedoucht worden. Ik heb hier hele goede afspraken over gemaakt, dit hebben ze ook goed doorgevoerd. Ik ben hier heel tevreden over. Ze zijn heel galant. Maar het moet ook van twee kanten komen. Ik sta ook weer open voor hun. De medewerkers gaan heel goed met mij om. Ze gaan lief met mij om. Als ze mij aan het bekijken is, dan ziet ze alles. Ze ziet of ik er bleekjes uitzie. Ik vind haar heel deskundig. Ze schrijven ook alles secuur op. Bijvoorbeeld dat ik naar de tandarts moet. Ik vind dit echt geweldig. Ik heb over het algemeen vaste medewerkers. Ze zijn heel correct. Ze bekijken mij helemaal. Ik heb een vlekje, dan moet ik naar de dokter gaan. Ze merken op, dat ik verkouden ben. Er wordt ontiegelijk veel aandacht aan mij besteed. Ik vind dit heel mooi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.