Waardering van Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel - Bladel op 10 januari 2017 interview

Ik kan heel goed met de medewerkers opschieten. Ze hebben verstand van zaken, zo houden ze alles goed bij. Ik heb er geen klachten van. Soms zijn de medewerkers wat laat bij mij, maar dan bellen ze mij op en geven het door. Dat vind ik fijn. Verder zeg ik het als mijn gezondheid verandert, maar ze zien het ook. Er wordt goed rekening met mij gehouden, als ik zorg nodig heb krijg ik dat ook. Vaak heb ik dezelfde medewerkers. Soms wisselt het wel eens, dat vind ik wel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.