Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel

Thuiszorg

Rondweg 25 5531 AJ Bladel
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel - Bladel op 7 januari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Depressie

Ze komen op tijd. Ook komen ze de afspraken na. De medewerkers gaan heel goed met mij om. Ze maken een praatje met mij. In mijn ogen is dat niet slecht. Ze leveren goed werk. Ze doen alles wat ik ze vraag. De ene medewerker is wel alert, maar de andere medewerker niet. Ik had nieuwe steunkousen nodig. Ik kreeg van de medewerker te horen, dat ik dat maar zelf moest doen. Ik heb wisselende medewerkers. Ik heb er namelijk begrip voor, dat ze ook bij andere moeten zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Bladel, de Mierden en Reusel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.