Waardering van Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre - Veldhoven op 9 januari 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers die bij mij komen, komen op een prettige manier bij mij binnen en proberen ook een gesprek met mij aan te gaan. Ook houden ze rekening met mijn wensen. Als ik iets zelf wil doen, dan wordt er naar mij geluisterd en laten ze mij het ook zelf doen. Wel houden ze mij goed in de gaten. Ze luisteren dus goed naar mij en dat vind ik een heel belangrijk iets. De medewerkers merken snel als er iets niet goed met mij gaat en geven dan bijvoorbeeld, bij het lopen, een extra steuntje. Deze hulp die ik krijg draagt zeker bij aan de kwaliteit van mijn leven, ik kan door deze hulp thuis blijven wonen. Wat ik wel jammer vind, is dat als er een gesprek met mij aangegaan wordt, dat ik soms de vraagstelling niet prettig vind. Ik krijg dan het gevoel in een hokje te worden geduwd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.