Waardering van Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre - Veldhoven op 12 januari 2017 interview

8.2
  • Hersenaandoeningen

De medewerkers komen eigenlijk altijd op tijd, dat vind ik wel fijn. Het is wel eens gebeurd dat er geen klik was tussen mijn man en een van de medewerksters. Er werd toen geregeld dat deze medewerkster niet meer kwam, dit hadden zij mooi opgelost. De douche wordt netjes achtergelaten door de medewerksters als mijn man gedoucht is, dit vind ik wel fijn. Op een gegeven moment was er ook wat met mij aan de hand, toen heb ik ook hulp gekregen dat was extra en ik vond dit heel fijn dat daar ook de tijd voor was. Als er een verandering is met de gezondheid van mijn man, zien zij dat. Bijvoorbeeld aan het langzame lopen van mijn man, dat vond ik toch mooi. Ondanks dat mijn man niet iedere dag zorg krijgt. Het team van de thuiszorg is klein en daardoor komen er minder verschillende mensen, dat is fijn zodat zij mijn man beter leren kennen. Alles gaat goed, als er bijvoorbeeld een zalfje nodig is voor mijn man, dan smeren zij dat op de plek waar het nodig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.