Waardering van Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre - Veldhoven op 9 januari 2017 interview

7.7

De zorg gebeurde op een manier zoals ik het prettig vond. Wisselende medewerkers gaven mij deze zorg. De meesten waren heel fijn in de zorg die ze verleenden. Bij een enkeling had ik mijn bedenkingen over de deskundigheid of geschiktheid. Een nam geen initiatief en een ander was erg gestrest. Ik vond het wel prettig als de medewerker wat vaker dezelfde was, dan voelde het wat vertrouwder. Er was ook een contactpersoon die af en toe kwam en daar kon ik dan alles aan doorgeven en dat vond ik fijn. De medewerkers vond ik heel alert en dat vond ik goed. Ze letten bijvoorbeeld goed op of ik wel genoeg en gezond at en of ik wel genoeg sliep en bewoog. Verder zorgden ze ervoor dat ik een rollator in huis gebruikte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.