Waardering van Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre - Veldhoven op 10 januari 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik had liever dat ze wat meer de tijd voor mij nemen. Ze zijn nu nogal gejaagd. Er zijn medewerkers bij die geen medicijnen mogen verstrekken en dat is weleens lastig, want dan krijg je ze twee keer over de vloer. Ik krijg zo'n 6 mensen en die wisselen elkaar af. Ik kan heel moeilijk namen onthouden, dus dan is dat wel lastig. Mijn gewicht wordt niet bijgehouden. In het begin deden ze dit wel, maar nu niet meer. De stagiaires doen dit niet. Het is wel belangrijk dat ze mij hier over aan zouden kunnen spreken. Over het algemeen gaat het wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oktober Thuiszorg Veldhoven en Waalre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.